keskiviikko 25. elokuuta 2010

Taas Sukkasatoon



Ilmoittauduinpa minäkin Sukkasatoon 2010.

Tämä on toinen kertani kerätä sukkia satoon. Saas nähdä mitä saan aikaiseksi. Ainakin yhdet lupaan varmasti tehdä.


Tässäpä onkin pikkuisen vierähtänyt aikaa edellisestä sepustuksestani. Pikkuisen vaan olen reissannut, vieraita olen kestinnyt ja öitäkin pitänyt, mutta suurimman osaa ajastani on vienyt iki-ihanaiset marjastusreissut iki-ihanien lapsuudenystävieni kanssa.

Niistäpä tässä kirjoittelen, kunhan ehdin!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

- Tervetuloa vaan takaisin "linjoille"! Minä olen täällä jo ollut ihan huolissani, että maako se on nyt niellyt koko tytön.
-tainaf-

Matleena kirjoitti...

Kiva kun ehdit piipahtaa täälläkin sen verran, että elonmerkin meille jätit ja ennen kaikkea ilmottauduit Sukkasatoon! :)

Anonyymi kirjoitti...

Marjastus on mukavaa ja hyödyllistä. Keräätkö myös sieniä ? Tänä syksynä täällä etelässä on erikoisen runsaasti tatteja.

Marleena kirjoitti...

Tainaf:
Kiitos Taina. Sain viestisi eilen Matleenalta. Ei ole maa niellyt, ei!
Kesällä näyttää olevan niin paljon touhua, ettei oikeen koneelle näytä ehtivän. Eiköhän tästä vähän useimmin kuitenkin! ;-D

Matleena:
Niin, itseä jo jossain välissä vähän huolestutti etten vain missaisi koko Sukkasatoa. No, nyt sitten odotellaan syyskuuta! ;-D

Anonyymi:
Tykkään käydä marjassa. Parasta tietenkin on seura ja metsäeväät, marjat tulevat sitten. Ollaan ajateltu, että nautinnoksemme niitä keräilemme. Nyt on kyllä aika huikea määrä "nautittu".
Olen kyllä sienessäkin käynyt, mutta vähempi, tänä kesänä en ollenkaan! :-D