tiistai 11. marraskuuta 2008

Kotirannassa uimassa 11.11.2008

Lumet ovat sulaneet ja jäätkin rannasta. Piipahdin eilen ja nyt aamulla kylmän kylmässä kylvyssä. Tänään lähden Oulun ja Tampereen reissulle. Voi olla, että kun tulen takaisin tähän rantaan ei enää pääse pulahtamaan.


Sain tämän hienon mustelman 4.11 uintireissulla. Verinaarmu on jo parantunut, eikä mustelmakaan ole enää parhaimmillaan. Kyllä se tuo kylmä vesi tekee kipeämpää kuin jään kolhaisu. Jää oli kyllä aika ohutta, mutta jälkensäpä tuo jätti. Kaipa se on niin, että ei se urheilija niitä terveitä päiviä.... No urheilu, kun urheilu!

Seuraavaksi varmaan sitten terveisiä käsityömessuilta!

3 kommenttia:

intsu kirjoitti...

Hui,hui,minä en enää uskaltaisi uimaan mennä. Mä löysin tänne ystäväsi Matleenan blogista.Matleenan kanssa aina kommentoimme toisillemme. Messuille minäkin tampereelle olen menossa ja toivoon näkeväni siellä blogiystäviä,jos nyt tunnistan siinä tungoksessa. Hupaisaa,kun huomasin ohjeellani tehtyä vaniljahyydyketorttua teille matleenan luona tarjotun!! Mä aikoinaan sen blogiini kirjoitin kaikille ohjeen. Hyvä kun Matleena sai siitä tehtyä,kun hänkin on auttanut minua kukka-asioissa:)Voit kysyä häneltä miten,jos haluat:):)

Matleena kirjoitti...

Voi, tuota hyistä hurmiota kaipaan! Se on ihanaa, mutta ei silloin, kun jäänreuna repii ja kolhii.

Palaga kirjoitti...

Toivottavasti jäät pysyvät kauan poissa, jotta voimme näinkin urheilla :)

Hyvää messumatkaa!